Archive for 23. oktoober 2009

h1

Fantaasia: seks vägagi avalikus kohas

23.10.2009

Sobiva inimesega olen ma täiesti valmis riskima ka kapist väljatulemisega ning nautima partneri riista poolavalikes paikades. Umbes midagi sellist, nagu allolevatel piltidel näha…

Igatahes väga erutav on fantaseerida sellistes kohtades seksimisest ning ühel hetkel tahan seda kindlasti ka reaalselt proovida! Ja mõnikord võiks sekka tavalisele tubasele seksile harrastada seda meeldivat tegevust ka näiteks mõnes avalikus tualettruumis…

…loomulikult vabas looduses…

…ja olukorras, kus keegi (vahet pole kas üks või terve saalitäis) pealt vaatab…

Terve saalitäis pealtvaatajaid ja mitu aktiivset meest on muidugi super erutav! Kui nüüd keegi, kes minu blogi külastama satub, leiab, et midagi eelpool nimetatust võiks kogeda – kirjutage mulle ja vaatame, mis saab…

h1

Tahan! Tahan!! Tahan!!!

23.10.2009

Leiaks nüüd kiiresti mõne diskreetse ja usaldusväärse aktiivse mehe, kellega sobivusel pikem salasuhe (esialgu) luua. Veel pole ju hilja sõita näiteks kuhugi linnast välja ja seal… Alguses võtaksin himukalt suhu, seejärel naudiksin riista enda sees ja lõpuks aitaksin käe ning suuga riistamahla endale keelele ja näole.

zafa_okt2009_00

zafa_okt2009_01

zafa_okt2009_02

zafa_okt2009_03

zafa_okt2009_04

See oleks üks võimalus. Muidugi võib ka muid variante praktiseerida ning ka täitsa tubastes tingimustes korralikult läbikepitud saada oleks mulle väga meeltmööda. Issand, kui väga ma head keppi tahan!!!

h1

2 tungivat soovi ;)

23.10.2009

Olen nüüd tagasi Eestis. Naasemine toimus küll veidi hiljem, kui oli alguses planeeritud, aga eile ma lõpuks jõudsin tagasi. Vahepeal on ka üht ja teist juhtunud ning hakkan nüüdsest taas vahepeal unustusse vajunud blogi sisestustega täitma.

Alustuseks kaks soovi pildina:

zafa0001

zafa0011

Eesmärk on leida Eestist endale aktiivne partner, kes mind vähemalt kord-paar nädalas mõnusalt läbikepib ja oma riista mul suuga rõõmustada laseb. Ja oleks tore, kui mõnikord oleks seltsi võtta ka teine aktiivne mees, et mind siis kahekesi “panna”. Muidugi sobib mulle ka selline variant, et pidevalt on kaks aktiivset meest ;) Ootan ette- ja tahapanekuid…